Progres.

Ik heb mijn oude idee voor ‘enter’ achter mij gelaten omdat het te ingewikkeld was voor nu, ik kon er daardoor alleen in de les aan werken.. en het concept was niet helemaal goed, na een aantal keren op enter gedrukt te hebben weet je het wel.

Daarom heb ik twee nieuwe concepten waar ik nu aan werk: ‘Treasure’ en ‘Famous’.

Schermafbeelding 2013-10-15 om 16.45.03

Bij ‘Treasure’ veeg je op de plaats waar de tekst staat de achtergrond weg, en verschijnt de tekst ‘treasure’, alsof je een schat opgraaft – ik had dit concept eerst bedacht met het woord ‘explore’, maar dat was te voor de hand liggend.

De veeg “brush” is vierkant, het zou veel mooier zijn als deze rond was – hier moet ik nog aan werken.

Schermafbeelding 2013-10-15 om 16.45.28

Het concept bij ‘Famous’ is dat je muis eigenlijk een spotlight is en door met je muis over het woord famous te gaan kun je het woord zien – ook bij dit concept had ik eerst een ander woord, namelijk ‘Discovery’.. veranderd om dezelfde reden.

Ik moet er nog voor zorgen dat de spot niet vierkant is maar rond, en dat hij een lichte fade heeft aan de randjes.

Leave a Reply

